Všeobecné obchodní podmínky pro www.dji-academy.cz
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi společností Beryko s.r.o., IČO: 02852152, DIČ: CZ02852152, se sídlem Pod Vinicemi 931/2, Severní Předměstí, 301 00 Plzeň, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 29637 (dále jen „Prodávající“), a vámi jako zákazníkem (dále jen „Kupující“) při nákupu kurzů, školení (on-line, prezenčních či kombinovaných), popř. dalších služeb (dále společně též jako „služby“) prostřednictvím webových stránek www.dji-academy.cz (dále jen „Internetové stránky“), případně při objednávání jakéhokoliv jiného digitálního nebo fyzického plnění v souvislosti s DJI Academy.
1. Identifikace provozovatele
Provozovatelem a prodávajícím je:
- Název společnosti: Beryko s.r.o.
- Sídlo: Pod Vinicemi 931/2, Severní Předměstí, 301 00 Plzeň
- IČO: 02852152, DIČ: CZ02852152
- Zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 29637
- Email: info@dji-academy.cz
- Telefon: +420 790 421 090
(dále jen „Prodávající“ nebo „Provozovatel“)
2. Úvodní ustanovení a rozsah podmínek
2.1 Tyto VOP upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále také „Občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti mezi Prodávajícím a Kupujícím vzniklé v souvislosti s nákupem kurzů, školení a dalších služeb (např. letecké semináře, školení pilotů dronů, praktické workshopy, on-line semináře apod.) nabízených na Internetových stránkách DJI Academy.
2.2 Ustanovení odchylná od těchto VOP je možné sjednat individuálně mezi Prodávajícím a Kupujícím ve formě písemné smlouvy či vzájemného ujednání; takové ujednání má přednost před těmito VOP.
2.3 Ustanovení těchto VOP jsou nedílnou součástí každé kupní či jiné smlouvy uzavírané mezi Kupujícím a Prodávajícím prostřednictvím Internetových stránek.
2.4 Znění VOP může Prodávající jednostranně měnit či doplňovat, přičemž nová verze VOP se stává závaznou dnem jejich zveřejnění na Internetových stránkách. Tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.
3. Nabídka kurzů a služeb
3.1 Na Internetových stránkách jsou uvedeny informace o nabízených kurzech, školeních či dalších službách týkajících se produktů DJI, pilotáže dronů, bezpečnosti provozu a souvisejících praktických či teoretických dovedností (dále jako „kurz“ nebo „služba“), a to včetně uvedení cen a hlavních charakteristik poskytovaných služeb.
3.2 Cena kurzů a služeb je uvedena v konečné částce, a to včetně DPH, pokud není na Internetových stránkách výslovně uvedeno jinak. Případné poplatky za platební transakce či bankovní poplatky, které si účtuje třetí strana (např. banka, provozovatel platební brány), nese Kupující na základě své smlouvy s danou třetí stranou.
4. Objednávka, uzavření smlouvy
4.1 K objednání kurzu či služby vyplní Kupující objednávkový formulář na Internetových stránkách. Objednávka obsahuje zejména informace o objednávaném kurzu/službě, způsobu úhrady a nezbytné identifikační a kontaktní údaje Kupujícího.
4.2 Odesláním elektronické objednávky Kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, souhlasí s nimi a akceptuje nabídku služeb včetně uvedené ceny a případných specifických podmínek. Odeslání objednávky je považováno za závazný návrh na uzavření smlouvy.
4.3 Smluvní vztah (kupní smlouva) vzniká okamžikem doručení potvrzení objednávky (akceptace) ze strany Prodávajícího na e-mailovou adresu Kupujícího, kterou uvedl v objednávce.
4.4 Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku, pokud nebude mít dostatečnou kapacitu k realizaci kurzu (např. omezený počet účastníků pro konkrétní termín) nebo pokud lze rozumně předpokládat, že objednávka byla učiněna se zjevným omylem (např. chybně uvedená cena zjevně neodpovídající realitě). O odmítnutí objednávky bude Kupující informován e-mailem bez zbytečného odkladu.
5. Platební podmínky
5.1 Kupní cenu kurzu/služby uhradí Kupující způsoby, které jsou k dispozici v objednávkovém formuláři. Typicky se jedná o:
- Platbu kartou online prostřednictvím platební brány.
- Bezhotovostní převod na účet Prodávajícího č. 317344063/0300 (popř. může být uveden jiný účet dle instrukcí v objednávce).
- Jiné způsoby uvedené v objednávce (např. platba na fakturu se splatností apod.).
5.2 Kupní cena je splatná bezodkladně, není-li ujednána jiná lhůta. Povinnost Kupujícího k úhradě je splněna okamžikem připsání příslušné částky na účet Prodávajícího nebo úspěšným dokončením online platební transakce.
5.3 Prodávající není povinen poskytnout objednanou službu či umožnit účast v kurzu dříve, než bude uhrazena plná kupní cena, pokud se strany nedohodnou jinak.
6. Dodací podmínky, poskytování služeb
6.1 Je-li předmětem smlouvy on-line kurz, umožní Prodávající Kupujícímu přístup k digitálnímu obsahu (např. videolekcím, studijním materiálům apod.) bez zbytečného odkladu po uhrazení kupní ceny. Přístupové údaje nebo pokyny k přihlášení do on-line kurzu obdrží Kupující obvykle e-mailem.
6.2 Je-li předmětem smlouvy prezenční kurz, poskytne Prodávající Kupujícímu místo a termín konání kurzu, případně další související informace (např. harmonogram). Kupující se zavazuje dostavit na místo konání včas, není-li dohodnuto jinak. Pokud se Kupující nedostaví nebo se včas neomluví, může mu poplatek propadnout dle podmínek každého jednotlivého kurzu (storno podmínky).
6.3 V případě fyzického zboží (např. studijní materiály, propagační předměty k výuce apod.) se doručení a doprava řídí podmínkami uvedenými v objednávce a na Internetových stránkách. Standardní cena dopravy, pokud je účtována, je uvedena v průběhu objednávání a Kupující se s ní seznámí před dokončením objednávky.
7. Odstoupení od smlouvy, storno kurzu a vrácení peněz
7.1 Odstoupení u spotřebitelské smlouvy (digitální obsah/on-line kurz):
Kupující, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy (v případě poskytování digitálního obsahu, který není dodáván na hmotném nosiči) do 14 dnů od jejího uzavření, avšak pouze do okamžiku, než je mu digitální obsah zpřístupněn a on s jeho užíváním souhlasil. Poskytnutím přístupových údajů k on-line kurzu na výslovnou žádost Kupujícího před uplynutím 14denní lhůty, Kupující souhlasí s tím, že v takovém případě právo na odstoupení zaniká.
7.2 Odstoupení u prezenčního kurzu/služby:
Kupující, který je spotřebitelem, má dle § 1829 Občanského zákoníku obecně právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od uzavření bez udání důvodu, nenastane-li některá z výjimek dle § 1837 Občanského zákoníku. Pokud však byla služba (kurz) již čerpána (započato s jejím plněním) před uplynutím 14 dnů na žádost Kupujícího, zaniká právo na odstoupení v rozsahu již poskytnutého plnění. Prodávající může účtovat poměrnou část ceny dle rozsahu dosud poskytnutého plnění.
7.3 Storno kurzu:
Konkrétní storno podmínky (včetně lhůt a výše případného storno poplatku) jsou uvedeny na Internetových stránkách nebo v popisu konkrétního kurzu/služby. Pokud nejsou uvedeny, platí, že při zrušení účasti nejpozději 5 pracovních dnů před začátkem prezenčního kurzu je storno poplatek 0 Kč. Při zrušení v kratší lhůtě si Prodávající vyhrazuje právo na uhrazení 100 % ceny kurzu. Individuálně se lze domluvit na náhradním termínu, pokud kapacita kurzu umožní.
7.4 Postup při odstoupení:
Kupující může odstoupení od smlouvy oznámit Prodávajícímu písemně (listinou) či e-mailem na adresu info@dji-academy.cz Pro rychlejší vyřízení doporučujeme uvést datum objednávky, číslo potvrzení objednávky a bankovní spojení pro vrácení plateb.
7.5 Vrácení peněz:
V případě platného a včasného odstoupení od smlouvy vrátí Prodávající Kupujícímu uhrazenou částku do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení. Vrácení plateb proběhne stejným způsobem, jakým je Prodávající přijal, ledaže se strany dohodnou jinak.
8. Reklamace a odpovědnost za vady
8.1 Kvalita služeb:
Prodávající odpovídá za to, že kurz/služba poskytovaná dle těchto VOP splňuje sjednané či obvyklé požadavky. V případě nespokojenosti s obsahem či formou kurzu může Kupující uplatnit reklamaci. Prodávající se zavazuje všechny reklamace vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejich uplatnění.
8.2 Délka přístupu k on-line obsahu:
Pokud byl sjednán přístup k on-line kurzu na dobu určitou (např. 6 měsíců), odpovídá Prodávající za jeho zpřístupnění po tuto dobu. Dojde-li k výpadkům nebo technickým omezením delšího charakteru, Prodávající nabízí náhradní přiměřené prodloužení přístupu.
8.3 Hmotné zboží:
Je-li k účasti na kurzu či v rámci něj poskytováno i hmotné zboží (např. studijní materiály, dárkové předměty apod.), řídí se případná reklamace ustanoveními Občanského zákoníku a příslušnými předpisy o ochraně spotřebitele. Kupující je povinen prokázat, že zboží bylo zakoupeno u Prodávajícího (např. fakturou). Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dnů.
9. Ochrana osobních údajů
9.1 Prodávající, jakožto správce osobních údajů, zpracovává osobní údaje Kupujícího, které jsou nezbytné pro uzavření a plnění smlouvy (zejména jméno, příjmení, e-mail, telefon a případně poštovní adresu, jestliže je nutná pro zaslání materiálů nebo faktury).
9.2 Podrobnější informace o rozsahu zpracování, účelu a době uchovávání osobních údajů, o právech subjektu údajů a o případném předávání údajů třetím stranám jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů, které jsou dostupné na Internetových stránkách Prodávajícího. Kupující provedením objednávky či registrací na Internetových stránkách potvrzuje, že se s těmito zásadami seznámil.
9.3 Kupující souhlasí se zasíláním obchodních sdělení týkajících se kurzů, zboží či služeb Prodávajícího, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy. Tento souhlas může kdykoliv odvolat zasláním zprávy na info@dji-academy.cz nebo kliknutím na příslušný odkaz v obchodním sdělení.
10. Mimosoudní řešení sporů
10.1 V případě sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím, který je spotřebitelem, je možné využít mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2 ( adr.coi.cz).
10.2 Kupující – spotřebitel může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, zřízenou Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
11. Společná a závěrečná ustanovení
11.1 Pokud vztah založený uzavřenou smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že se tento vztah řídí českým právem. Volbou práva dle tohoto článku není spotřebitel zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a která by se jinak použila.
11.2 Je-li či stane-li se některé ustanovení těchto VOP neplatné nebo neúčinné, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknuta platnost ostatních ustanovení.
11.3 Kupující prohlašuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito VOP, s cenou zboží či služeb, platebními podmínkami a že s nimi výslovně souhlasí.
11.4 Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1. 1. 2025. Prodávající si vyhrazuje právo měnit či doplňovat znění VOP, přičemž změny oznámí na Internetových stránkách. Pokud jsou VOP změněny po uzavření kupní smlouvy, řídí se vztah VOP platnými v době uzavření dané kupní smlouvy.